Saturday, March 12, 2011

fisrt week at mrsm pdrm

day1:
satu family pergi lapor diri di pejabat mrsm pdrm...pastu warden bwk 1 family pi tengok dom...aku ingatkan dom rupanya dia ala2 APARTMEN...dlm satu rumah ada 4 bilik satu tandas dan satu bilik mandi..dlm satu bilik 2 katil bermakna satu bilik 2 org...kemudian, masa bnyk lagi so aku pun balik rumah dan menikmati katilku yg sedap itu buat kali terakhir...pkul 6 ptg bru dtg balik...maklum laa rumah dkt...kah3

day2:
hari pertama persekolahan dkt mrsm....haritu belajar fizik ja...cikgu bnyk takdak....so aku berkenalan dngn classmates aku...aku dpt kelas 4 batani...aku terpaksa ambik akaun pasal kat sana takdak i.c.t [terpaksalah aku tukar cita2 aku yg pada mulanya aku nak sangat jadi programmer]..agak keboringan ckit la aritu pasal....classmate len smua ada kerja...aku dok termenung ja...nak baca buku, buku tak dapat lagi...

day 3 until day 5 akan aku sambung di lain hari dan lain waktu...

No comments:

Post a Comment